.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دادستان کل کشور: شهادت نمايندگان گلستان، نشان دهنده عظمت نظام است

دادستان کل کشور گفت: شهادت نمايندگان فقيد استان گلستان در مجلس ششم شوراي اسلامي اعم از شيعه و سني در کنار هم، نشان دهنده عظمت نظام جمهوري اسلامي، عظمت بنيانگذار کبير انقلاب اسلامي و همچنين رهبر معظم انقلاب است.
آيت الله "قربانعلي دري نجف آبادي امروز جمعه در جمع مردم استان گلستان در هشتمين سالگشت شهادت نمايندگان مردم شهرهاي استان گلستان در مجلس ششم در حادثه هواپيما ياک 40 افزود: عمق استراتژي امام و نظام جمهوري اسلامي ايران در مردمسالاري ديني و جمهوريت در جمهوري اسلامي است.
به گفته وي، بهترين نشان جمهوريت، حضور شما در پاي صندوق هاي راي و برهم زدن توطئه ها و دسيسه هاي دشمنان و وحدت بين شيعه و سني است که اين وحدت نيز آنان را آزار مي دهد.
وي تصريح کرد: تمام شهداي نظام و انقلاب اسلامي چه در لباس روحانيت و چه در لباس هاي ديگر عزيز هستند و شهادت نمايندگان شيعه و سني در کنار هم و همچنين شهادت يک نماينده روحاني در کنار آنان، نشان دهنده عمق وابستگي شيعه و سني به هم، شيعه و روحانيت به هم و سني و روحانيت به هم است و در کنار آن نيز عمق وابستگي همه آنان به مردم و مردم به آنان نيز وجود دارد.
وي ادامه داد: اين نمايندگان استان گلستان، مانند منظومه خورشيدي به هم پيوسته بودند و در راه توسعه استان و به خصوص در زمينه خدمت به مردم اقدامات مهمي از قبيل فرودگاه بين المللي گرگان، طرح توسعه آبي، منابع طبيعي و دهها کار ديگر را در کارنامه خود دارند.
دري نجف آبادي با اشاره به انتخابات آتي دهمين دوره رياست جمهوري گفت: در استان گلستان، در کنار اين انتخابات نيز انتخابات ميان دوره اي مجلس خبرگان رهبري نيز برگزار مي شود که هر دو آنها بسيار مهم و اساسي است و در استاني مانند گلستان که از همه اقوام در آن زندگي مي کنند و شيعه و سني نيز حضور دارند، اينها در کنار هم با عنايت به رهنمودهاي مقام معظم رهبري در سفر به کردستان هوشياري علما و بزرگان اهل سنت و تشيع را مي طلبد.
دادستان کل کشور افزود: آنچه امروز مهم است، وحدت و تفاهم امت اسلامي در ايران و در استاني مانند گلستان است که شيعه و سني در کنار هم براي اهداف امام و رهبري و اهداف متعالي اسلام و قرآن، فداکاري و ايثار نمائيم.
به گفته دري نجف آبادي، دين و آرمان اسلامي بايد جاودانه بماند و مردم بايد دست شياطين را از توطئه ها و اهدافشان قطع کنند و مردم با آگاهي و شعور بالاي خود مي دانند که آمريکا هيچ غلطي نمي تواند بکند، اسرائيل و دشمنان نظام و انقلاب و اسلام نيز نمي توانند هيچ غلطي بکنند.
وي يادآور شد: آنان مي خواهند با برنامه و حرفهاي خود مردم را نسبت به انتخابات و نظام دلسرد و بدبين کنند و جنگ شيعه وسني به راه اندازند و سعي دارند که در کشور تنش و آسيب ايجاد نمايند و ما بايد بيدار و هوشيار باشيم که همانا خداوند متعال با ما خواهد بود.
وي اظهار داشت: تا زماني که ما زبان و قلم هاي خود در پاي صندوق هاي راي با مشارکت و حضور حداکثري خود، خداوند را نصرت کنيم، نظام جمهوري اسلامي با اقتدار به کار خود ادامه خواهد داد.
وي افزود: بايد انتخاباتي با عظمت، با سلامت، با اقتدار و بدون بدبيني و با اقتدار برگزار کنيم و مردم نيز به خوبي آگاهند و بهترين ها را انتخاب مي کنند و کشور ما نيز در انتخابات نبايد مساله برد و باخت مطرح شود و بايد بحث برد – برد باشد.
دادستان کل کشور ادامه داد: در انتخابات بايد رضايت خداوند و عنايتش اصل باشد و همه بايد براي برگزاري انتخاباتي باشکوه کمک کنيم، زيرا نظام و کشور براي همه ملت ايران است و اگر کسي راي نياورد، با اين موضوع برخورد و جبهه گيري ننمايد.
وي در پايان بار ديگر با اشاره به هشتمين سالگشت نمايندگان فقيد استان گلستان افزود: در يک حادثه غمبار و خونبار افراد پاک باخته، عاشق امام و رهبري، انقلاب و مردم و در راه خدمت صادقانه مظلومانه کبوتران پرپر شدند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.043 seconds.